Den daglige administration af vores ejerforening varetages af Newsec Datea. Vores faste kontaktperson er Sonny Schneider og eventuelle spørgsmål kan rettes til ham.
Kontaktperson
Sonny Schneider
ADM Association Team 3
Direkte +45 45260117
Sonny.Schneider@newsec.dk
Adresse
Newsec Datea A/S
Lyngby Hovedgade 4
2800 Kgs. Lyngby
Bestyrelsesmedlemmerne for Torpedohallen vælges på årets generalforsamling.
Bestyrelsen holder møde hver første tirsdag i måneden. Eventuelle spørgsmål kan rettes til bestyrelsen på følgende mailadresse: mtbhallen@gmail.com
Formand
Rune Ulrick Madsen
Bestyrelsesmedlem
Jørgen Juul
Bestyrelsesmedlem
Mette Hartlev
Bestyrelsesmedlem
Ulrik Schiøtz
Bestyrelsesmedlem
Jørn Hounsgaard
Suppleant
Tom Dornov
Suppleant
Karsten Bonde
Herunder finder du referater fra tidligere afholdte bestyrelsesmøder (klik på plus ikon)
B_Referat bestyrelsesmøde_november 2023
B_Referat bestyrelsesmøde_26. sept. 2023
B_Referat bestyrelsesmøde_september 2023
B_Referat bestyrelsesmøde_august 2023
B_Referat bestyrelsesmøde_juni 2023
B_Referat bestyrelsesmøde_maj 2023
B_Referat bestyrelsesmøde_marts/april 2023
B_Referat bestyrelsesmøde_februar 2023
B_Referat bestyrelsesmøde_januar 2023
B_Referat_bestyrelsesmøde_nov. + dec. 2022
B_Referat_bestyrelsesmøde_oktober 2022
B_Referat_bestyrelsesmøde_september 2022
B_Referat bestyrelsesmøde_august 2022
B_Referat bestyrelsesmøde maj 2022
B_Referat_bestyrelsesmøde_marts + april 2022
B_Referat_bestyrelsesmøde_februar 2022
B_Referat_bestyrelsesmøde_januar 2022
B_Referat_bestyrelsesmøde_december 2021
B_Referat_bestyrelsesmøde_november 2021
B_Referat_bestyrelsesmøde_oktober 2021
B_Referat_bestyrelsesmøde_august 2021
B_Referat_bestyrelsesmøde_juli 2021
B_Referat_bestyrelsesmøde_juni 2021
B_Referat_bestyrelsesmøde_maj 2021
B_Referat_bestyrelsesmøde_april 2021
B_Referat_bestyrelsesmøde_marts 2021
B_Referat_bestyrelsesmøde_januar+februar 2021
B_Referat_bestyrelsesmøde Januar 2020
B_Referat_bestyrelsesmøde Februar 2020
B_Referat_bestyrelsesmøde Marts 2020
B_Referat_bestyrelsesmøde April 2020
B_ Referat Bestyrelsesmøde Maj 2020
B_Referat_bestyrelsesmøde Juni-Juli 2020
B_Referat_bestyrelsesmøde_August 2020
B_Referat_bestyrelsesmøde_Oktober 2020
B-Referat_bestyrelsesmøde_November 2020
Referat bestyrelsesmøde, januar 2019
Referat bestyrelsesmøde, februar 2019
Referat bestyrelsesmøde, marts 2019
Referat bestyrelsesmøde, april 2019
Referat bestyrelsesmøde, maj 2019
Referat bestyrelsesmøde, juni 2019
Referat bestyrelsesmøde, juli 2019
Referat bestyrelsesmøde, august 2019
Referat bestyrelsesmøde, september/oktober 2019
Referat bestyrelsesmøde, januar 2018
Referat bestyrelsesmøde, marts 2018
Referat bestyrelsesmøde, april 2018
Referat bestyrelsesmøde, maj 2018
Referat bestyrelsesmøde, juni/juli 2018
Referat bestyrelsesmøde, august/september 2018
Referat bestyrelsesmøde, oktober 2018
Referat bestyrelsesmøde, november 2018
Referat bestyrelsesmøde, december 2018
Referat bestyrelsesmøde, januar 2017
Referat bestyrelsesmøde, februar 2017
Referat bestyrelsesmøde, marts 2017
Referat bestyrelsesmøde, maj 2017
Referat bestyrelsesmøde, juni 2017
Referat bestyrelsesmøde, juli 2017
Referat bestyrelsesmøde, august/september 2017
Referat bestyrelsesmøde, oktober/november 2017
Referat bestyrelsesmøde, december 2017
Referat bestyrelsesmøde, januar 2016
Referat bestyrelsesmøde, februar 2016
Referat bestyrelsesmøde, marts 2016
Referat bestyrelsesmøde, april 2016
Referat bestyrelsesmøde, maj 2016
Referat bestyrelsesmøde, juni 2016
Referat bestyrelsesmøde, august 2016
Referat bestyrelsesmøde, september 2016
Referat bestyrelsesmøde, oktober 2016
Referat bestyrelsesmøde, november 2016
Referat bestyrelsesmøde, december 2016
Referat bestyrelsesmøde, januar 2015
Referat bestyrelsesmøde, februar 2015
Referat bestyrelsesmøde, marts 2015
Referat bestyrelsesmøde, april 2015
Referat bestyrelsesmøde, maj 2015
Referat bestyrelsesmøde, juni 2015
Referat bestyrelsesmøde, august 2015
Referat bestyrelsesmøde, september 2015
Referat bestyrelsesmøde, oktober 2015
Referat bestyrelsesmøde, november 2015
Referat bestyrelsesmøde, december 2015
Referat bestyrelsesmøde, januar 2014
Referat bestyrelsesmøde, februar/marts 2014
Referat bestyrelsesmøde, april 2014
Referat bestyrelsesmøde, maj 2014
Referat bestyrelsesmøde, august/september 2014
Referat bestyrelsesmøde, oktober 2014
Referat bestyrelsesmøde, november 2014
Referat bestyrelsesmøde, december 2014
Referat bestyrelsesmøde, januar 2013
Referat bestyrelsesmøde, februar 2013
Referat bestyrelsesmøde, 5. marts 2013
Referat bestyrelsesmøde, 19. marts 2013
Referat bestyrelsesmøde, 9. april 2013
Referat bestyrelsesmøde, 30. april 2013
Referat bestyrelsesmøde, juni 2013
Referat bestyrelsesmøde, juli 2013
Referat bestyrelsesmøde, august 2013
Referat bestyrelsesmøde, september 2013
Referat bestyrelsesmøde, oktober 2013
Referat bestyrelsesmøde, november 2013
Referat bestyrelsesmøde, december 2013
Referat bestyrelsesmøde, januar 2012
Referat bestyrelsesmøde, februar 2012
Referat bestyrelsesmøde, 6. marts 2012
Referat bestyrelsesmøde, 27. marts 2012
Referat bestyrelsesmøde, april 2012
Referat bestyrelsesmøde, maj 2012
Referat bestyrelsesmøde, juni 2012
Referat bestyrelsesmøde, juli 2012
Referat bestyrelsesmøde, august 2012
Referat bestyrelsesmøde, september 2012
Referat bestyrelsesmøde, oktober 2012
Referat bestyrelsesmøde, november 2012
Referat bestyrelsesmøde, 4. december 2012
Referat bestyrelsesmøde, 20. december 2012
Referat bestyrelsesmøde, marts/april 2011
Referat bestyrelsesmøde, maj 2011
Referat bestyrelsesmøde, jun 2011 (rev.)
Referat bestyrelsesmøde, august 2011
Referat bestyrelsesmøde, september 2011
Referat bestyrelsesmøde, oktober 2011
Referat bestyrelsesmøde, november 2011
Referat bestyrelsesmøde, december 2011
Referat bestyrelsesmøde, februar 2010
Referat bestyrelsesmøde, marts 2010
Referat bestyrelsesmøde, april 2010
Referat bestyrelsesmøde, maj 2010
Referat bestyrelsesmøde, juni 2010
Referat bestyrelsesmøde, juli 2010
Referat bestyrelsesmøde, oktober 2010
Referat bestyrelsesmøde, november 2010
Referat bestyrelsesmøde, december 2010
Herunder finder du forretningsordenen for bestyrelsens arbejde. Desuden har du mulighed for at få indblik i referaterne fra bestyrelsesmøderne i Torpedohallen via links’ene ovenfor.
§ 1 Bestyrelsens arbejdsopgaver
Bestyrelsens opgaver er beskrevet i VEDTÆGTER FOR EJERFORENINGEN TORPEDOHALLEN § 12.2. Ved bestyrelsens konstituering udarbejdes en opgaveliste, hvor forudsete opgaver fordeles på en passende måde mellem bestyrelsens medlemmer. Opgavelisten bør opdateres med passende mellemrum.
Ved konstituering vælger den nyvalgte bestyrelse en næstformand.
Suppleanter inddrages i bestyrelsens arbejde på lige fod med ordinære medlemmer.
§ 2 Bestyrelsesmøder
Det tilstræbes, at der afholdes bestyrelsesmøde den første tirsdag i hver måned eksl. juli måned. Bestyrelsesmøder afholdes i viceværtlejligheden kl 19:00. Formanden, eller i dennes fravær næstformanden, udsender dagsorden i rimelig tid inden mødet.
§ 3 Referater fra bestyrelsesmøderne
Der udarbejdes efter hvert møde referat af mødet. Referentopgaven går på tur.
Referater godkendes på næstkommende møde, hvorefter administrator tilsendes en kopi af referatet. Ejerforeningens medlemmer modtager som udgangspunkt ikke mødereferater, men kan anmode herom og herefter modtage en kopi vía e-mail.
Referat generalforsamling 2022
Referat ekstraordinær generalforsamling maj 2022
Referat generalforsamling 2021
Referat generalforsamling 2020
Referat generalforsamling 2019
Referat generalforsamling 2018
Referat generalforsamling 2017
Referat generalforsamling 2016
Referat generalforsamling 2015
Referat generalforsamling 2014
Referat generalforsamling 2013
Referat generalforsamling 2012
Referat generalforsamling 2011
Referat generalforsamling 2010
Herunder finder du vedtægter og servitutter for Torpedohallen
Servitutter:
Servitut nr.: 1+3+11
Servitut nr.: 2+6+7+8+9+10+12
Servitut nr.: 4+5
Servitut nr.: 13+14 (lokalplan)
Hvis du har problemer med at åbne ovenstående links og du ønsker kopi af servitutterne, så send en mail til mtbhallen@hotmail.com og bed om at få kopi tilsendt.
Disse ordensregler gælder for alle beboere af ejendommen Torpedohallen, hvad enten der er tale om ejer eller lejer.
Der er nedfaldsskakter på etagerne til brug for husholdningsaffald. Affaldet skal placeres i forsvarligt lukkede poser, så skakten ikke bliver forurenet.
Flasker, pap og papir skal lægges i de dertil opstillede containere i affaldsrummet på Torpedohallens sydside.
Intet affald må henkastes eller anbringes noget andet sted end i de opstillede containere.
Øvrigt affald, storskrald m.v. skal beboeren fjerne ved egen foranstaltning og for egen regning.
Vedligeholdelsesarbejder planlægges løbende af bestyrelsen.
Generelt påhviler det alle beboere at holde øje med ejendommens vedligeholdelsesmæssige standard og tilstand, og indberette eventuelle problemer til bestyrelsen.
Ved akut opståede skader på ejendommen, f.eks. sprængte vandrør og lignende, rettes omgående henvendelse til bestyrelsen.
Herudover sørger bestyrelsen for, at fællesarealer holdes i pæn og ryddelig stand, ligesom bestyrelsen sørger for, at der foretages den nødvendige snerydning.
Henstillen af genstande som stiger, cykler, redskaber, møbler og lignende må ikke ske på fællesarealer.
Cykler skal stilles i cykelstativerne enten på P-dækket eller i terræn.
Barnevogne må ikke henstilles på gangarealer.
Generelt gælder, at der ikke må udøves støjende eller anden adfærd, der kan være til gene for ejendommens øvrige beboere. Herunder gælder, at der ikke må nedkastes cigaretter, affald eller andet fra altanerne.
Beboere skal drage omsorg for, at de hos dem boende eller på besøg værende ikke er til gene for de øvrige beboere.
Ved brug af musikinstrumenter, stereoanlæg, radio, TV og anden støjende underholdning skal der udvises fornuftig hensyntagen efter almindelig sengetid (kl. 24.00).
Brug af boremaskiner og andet støjende værktøj må ikke finde sted i tidsrummet mellem kl. 19.00 og 08.00.
Brug af grill skal ske under hensyntagen til de øvrige beboere.
Udendørs parkering på ejendommens område kan kun ske på bilvaskepladserne ved Torpedohallens vestgavl.
Herudover må gæster og andre besøgende henvises til parkeringspladser udenfor ejendommens område.
Galionsvej og Bohlendachvej er i lokalplanen udlagt som servicevej / sti. Færdsel herpå skal respektere Bygningsreglementet og Bygningsreglementet for småhuse, om adgangs- og tilkørselsarealer og arealer til redning og slukning. Heraf fremgår, at brandveje og brandredningsarealer ikke må anvendes til parkering m.v.
Ved aflevering eller afhentning af for eksempel flyttegods, byggematerialer eller andre større emner, hvor der skal anvendes person-, vare- eller lastvogn, skal dette køretøj til stadighed være bemandet således, at køretøjet omgående kan fjernes, hvis der opstår behov herfor.
De østlige dele af Galionsvej og Bohlendachvej er i lokalplanen udlagt som promenade og sti med tilhørende adgang til offentligt stisystem. Sti / promenade er afspærrede med aflåste pullerter for kørende trafik. Når der opstår behov herfor, kan der rekvireres en nøgle af ejendommens vicevært således, at pullerter midlertidigt kan lægges ned. Efter endt af- eller pålæsning, skal køretøjer straks fjernes og pullerterne retableres og aflåses.
Overtrædelse af ovenstående anvisninger og regler, for eksempel ved parkering, er en overtrædelse af de regler der gælder for arealer til redning og slukning (benævnt brandveje og brandredningsarealer) og kan medføre politianmeldelse.
Hver bolig har brugsret til et depotrum. Der må ikke opsættes effekter udenfor depotrummene.
Evt. solafskærmning på facader skal udføres i henhold til principskitse fra Tegnestuen Vandkunsten. Princip for vindsejl for terrasser i gårdrum og alm. terrasser skal udføres med konstruktion som ”Bådværftet”. Vindafskærmning udføres i samme type og farve; vinrød tekstil som ”Bådværftet”. Solafskærmning udføres i hvid tekstil.
Solafskærmning skal derudover etableres på en sådan måde, 1. at udsyn for nabolejligheder ikke generes.
Arbejdet skal godkendes af bestyrelsen før igangsætning jf. vedtægternes § 21.11.
Løse parasoller skal være ensfarvede.
Beplantning på altaner/balkoner skal placeres på indvendig side af rækværk a.h.t. helhedsindtryk og nedstyrtningsfare.
Eventuelle ændringer eller tilføjelser til denne husorden indbringes for bestyrelsen. De vil da blive forelagt på den næstkommende ordinære generalforsamling i ejerforeningen.
Ændringer og tillæg til disse ordensregler skal vedtages i overensstemmelse med det i vedtægterne § 23 foreskrevne.
Vedtaget på generalforsamlingen den 5. april 2006.
Torpedohallen er medlem af Grundejerforeningen Holmen, som består af alle ejerforeningerne på Holmen, og varetager anliggender indenfor vedligehold af anlæg, veje og rekreative områder.
Herunder finder du årsrapporter og ledelsesberetninger fra tidligere år (klik på plus ikon):
GALIONSVEJ 3
1437 KØBENHAVN
mtbhallen@gmail.com
Anne Bøgh Andersen
aba@aba-design.dk